124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    onsdag, november 02, 2005

    Garderobsfynd

    Är det inte fantastiskt när man plötsligt hittar något kul i garderoben som man glömt att man ägde? Min mor och min syster var på besök igår och rotade runt lite i min garderob för att avslöja om jag shoppat något nytt på sistone. Min syster sliter fram en urtjusig blus och påstår att den måste vara ny..... men icke - hade bara glömt att jag köpt den förut. Den passar ypperligt in i höstens mode och gör att jag känner mig ganska nyshoppad idag. Ännu mer intressant är att när jag tog blusen av galgen i morse så visade det sig att den även dolde ett supersött, rosa linne som tydligen gömt sig under denna blus på galgen..... och alltså hängt där något år...... Hmm, händer sånt här alla undrar jag nu?

    4 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Inga fynd hemma hos mig... Förstår inte riktigt hur jag kan ha en överfull garderob och ändå inget att sätta på mig!

    torsdag, november 03, 2005 3:41:00 em  
    Anonymous Anonym said...

    Eller jo förresten. Hittade några bortglömda hundralappar i mina party-jeans en gång! Kändes som ett fynd sådär några månader senare... Men pengar med sig hem från krogen???

    torsdag, november 03, 2005 3:44:00 em  
    Blogger Linda K said...

    Det händer varje kvinna med tillräckligt stor garderob! Själv hittade jag ett par jeans härom dagen.Inte nya men naggande goa :)

    söndag, november 06, 2005 9:13:00 em  
    Blogger Anna said...

    Visst är det härligt! Hittade en jättefin Twist&Tango skjorta igår som jag också hade glömt :-)

    måndag, november 07, 2005 4:02:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home