124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    måndag, oktober 24, 2005

    Sur och tvär också

    Shoppingförbud och alldeles för dåligt väder för golf - vad ska man då pyssla med? Fick bara ihop 18 hål golf i helgen, jädra skruttväder! Blir sur som ättika när jag inte får golfa ordentligt! Den enda som kan trösta är en härlig stor shoppingkasse med läckerheter - men icke. Och sen blev det måndag igen. Hmm, märks det att jag inte är på mitt allra bästa humör..

    2 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Hej vännen, skrev precis ett mail till dig och skickade lite värme, tänkte att du kanske behöver det. Men sen såg jag att värme inte var allt som du är i behov av utan sol också och ett obegränsat konto. HIHIHIHI
    Skulle jag ha varit där hade vi drukit massa gott Shiraz vin och sjungit kareoke, Beautiful South.

    Du är en duktig bloggare du, vadå nybörjare!!!!
    Kram

    onsdag, oktober 26, 2005 1:40:00 fm  
    Blogger Anna said...

    Beautiful South till ett gott rödvin är ju precis vad jag skulle behöva just nu :-)

    torsdag, oktober 27, 2005 11:00:00 fm  

    Skicka en kommentar

    << Home