124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    tisdag, oktober 18, 2005

    Kvällsbabbel

    Ha, ha nu har jag lärt mig fixa länkar! Coolt! Jag är nog lite data-geni ändå ;-) Dagens bröllopsuppdatering... har börjat kika på inbjudningskort - wow, ska det behöva vara så krångligt att hitta lite schyssta kort. Känner att jag har fantasi som en gråsten, är det verkligen så viktigt med världens mest speciella och coola inbjudningskort? Klänningen däremot - här är jag mycket positiv! Har sett en helt underbar kreation hos Garamaj. Måste iväg och prova.. Superglad att Helena, Emma och Marianne vill vara tärnor - känns toppen!! Kommer bli så himla skoj! Viktor kom med lite nya idéer om bröllopsresan idag, vi är fortfarande inne på Italien, men istället för att bara vara på ett och samma ställe funderade han på om vi inte skulle åka runt lite i hela landet.. låter faktiskt som en bra idé - känns som att vi skulle bli rastlösa på ett ställe under flera veckor, blir nog skoj att åka runt och se alla schyssta städer: Milano, Rom, Pisa, dricka vin i Toscana, käka pasta i Sorrento.... Mmmm, niiice..

    2 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Att du ska gifta dig! Lite overkligt är det, men såå skoj och jag ska bli bästa tärnan ever, lovar! Kram!!

    onsdag, oktober 19, 2005 11:04:00 em  
    Blogger Anna said...

    Klart du kommer bli bästa tärnan! Kan inte tänka mig någon bättre! Supermysigt ska det bli.

    torsdag, oktober 20, 2005 10:41:00 fm  

    Skicka en kommentar

    << Home