124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    tisdag, oktober 18, 2005

    Fortfarande nybörjare

    Ok, nu har jag en blogg.... men sen då?! Kikar på andra coola cyber-tjejers bloggar och de har ju en massa häftiga länkar och bilder och annat tjusigt. Oj, oj, oj.. borde nog hållit mig vaken där på lektionerna i plugget. Och jag som till och med ska vara systemvetare, shit, det hjälper ju inte nu direkt. Ok, kanske måste läsa lite instruktioner. Usch, jag gillar inte instruktioner.

    3 Comments:

    Blogger Linda K said...

    skitabra start ju! sen fyller man på med grejs vartefter. Tips om du går in och fixar i Templaten (och är oteknisk som jag), spara en kopia om det skiter sig.

    Ciao från Helenas kollega :)

    onsdag, oktober 19, 2005 10:06:00 em  
    Blogger Anna said...

    Tack för tipset - det ska jag tänka på... men hur gör man när man ska spara kopia?

    torsdag, oktober 20, 2005 10:40:00 fm  
    Blogger Linda K said...

    kopiera allt i templaten och spara i Notepad bara.

    fredag, oktober 21, 2005 7:33:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home