124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    måndag, oktober 17, 2005

    Nybliven blogg-babe

    Hmm, det här med blog.... är det nåt för mig det? Ja, kanske - känns ju som att man måste testa. Undrar om det blir som med dagboken jag hade när jag var liten...... att jag kommer skriva en massa prylar som jag sen tycker låter urkorkade och måste sudda ut. Man kan nog kanske inte sudda ut det man skrivit i en blogg. Lagt kort ligger typ.. Well, well, verkar bra att kunna skriva ner lite idéer och tankar eftersom jag är allmänt vimsig just nu. Jobb, plugg, golf, resor, bröllopsplaner..... allt i en enda röra.

    1 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Åh, vad kul att du också bloggar! Och hur proffsigt som helst redan ju.

    onsdag, oktober 19, 2005 10:51:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home