124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    måndag, oktober 24, 2005

    Shopoholic - jag?

    Den lite hetska diskussionen gällande mina shoppingvanor går vidare med sambon och nu menar han helt allvarligt att jag nog är lite av en shopoholic! Va? Jag? Förstår helt enkelt inte, alla tjejer shoppar ju?! Eller? Vad är normalt shoppingkonto per månad egentligen. Var tvungen att gå igenom den senaste månadens shopping för att ta reda på hur mycket jag spenderar. Kom fram till att jag lagt omkring 4500 kr på shopping av olika slag och sen klippt håret för 1200 kr. Det värsta är nog att jag inte tycker att jag köpt knappt något nytt den här månaden - listan på allt jag skulle vilja ha kan fortfarande göras lååååååång. Läste i senaste Plaza om en tjej som spenderade ungefär 6000 kr på shopping varje månad och jobbade som sekreterare med en relativt låg lön. Hur mycket är ok? Tycker att jag har en ganska schysst lön, men det känns tungt att den är sopslut redan långt innan nästa kommer. Visst - jag erkänner - detta är ett oerhört fånigt I-landsproblem, men ändå......