124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    måndag, oktober 31, 2005

    Hudtrassel

    Fy bubblan vad trist det är med tråkigt sunkig höst-hy! Jag är normalt mycket lyckligt lottad med en ganska problemfri hy, men nu är jag redo att stämma Åhlens city för att de bestämt sig för att sluta sälja mina favvo produkter ifrån Juvena (Schweiziskt märke). Så länge jag använder mina härliga krämer i ansiktet är allt frid och fröjd och jag är len och mjuk i hyn.... men sen de bestämde sig för att börja jäklas med mig och förneka mig dessa krämer är mitt ansikte en vandrande misär! Röda utslag på hela hakan till exempel! Ser inte ett dugg snygg och läcker ut med höstblek hy, svarta ringar under ögonen och röd haka! Nej, Åhlens ska få sota för detta! Letar nu febrilt efter nya produkter som kan ge mig min problemfria hy tillbaka, tips någon? Fick höra att Dermalogica ska vara bra? Lite trött på att chansa på nya burkar varje vecka som ändå bara gör hyn värre eftersom dessa utsvävningar gräver tråkiga hål i min plånbok..

    1 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Här verkar du kunna beställa:
    http://www.essentialdayspa.com/juvena_skin_care_products.htm

    Fast det blir dyrt förstås...

    torsdag, november 03, 2005 2:39:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home