124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    lördag, oktober 29, 2005

    Bröllopsnoja

    Bröllopsplanerna i full gång (japp, dax för bröllop till våren).. Lyckas beta av någon grej på listan varje vecka, men när det kommer till det här med bröllopsplanerna så blir jag liksom lite tafatt... Trodde att jag var grym på att fixa fester och hålla i projekt som detta - men nu undrar jag :-) Har ju hittat den absoluta drömklänningen........ www.garamaj.se, gissa vilken?! Självklart den dyraste i butiken, men den är bara så läcker! Sambon kan inte alls fatta hur man ens skulle kunna tänka sig att lägga så mycket pengar på en klänning.... och det kan man kanske inte? Nej, letandet får nog gå vidare ett tag så får vi se om jag hittar någon som kan mäta sig. Klänning - bevisligen inte helt enkelt att hitta, och så har vi inbjudningskorten..... fasen vad klurigt. Tänkte att det är väl bara att köpa några snygga kort och skicka iväg. Men plötsligt sitter jag där och tycker att korten "måste uttrycka" en massa saker och att det är oerhört viktigt med val av färg och papperstyp, typsnitt på det som skrivs med mera, med mera. Trodde att jag tyckte sånt här var relativt oviktigt :-) Förstår nu att det här med bröllopsnoja verkligen kan drabba oss alla. Konstigt att de mest banala saker plötsligt känns extremt viktiga... Måste ju bero på att man helt enkelt vill att allt ska bli perfekt och att det ska bli den häftigaste dagen i livet!