124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    tisdag, oktober 25, 2005

    Höstens "måste" lista

    Även om man inte får shoppa kan man ju få drömma. Min önskelista för hösten:
    * Designerjeans
    * Varm härlig kofta
    * Brun "gubbkofta"
    * Bruna stövlar
    * Bruna skor, typ jodpush
    * Vitt linne
    * Härligt höstig kjol
    * Svarta byxor
    * Wrapklänning
    * Vit blus
    * Brun golfkeps
    * Höstkappa

    4 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Japp, allt detta måste inhandlas, nu har jag visserligen en del av grejorna men sedan när blev det fel med dubletter....nä just det.

    Och förresten, jag har en känsla av att den där omtalade klänningen kommer bli din.....justice shall conquer, in the end...

    Men om det mot all förmodan nu inte skulle bli så så ska jag berätta en grej, ett av de största problem vi möts av i vår vardag är förtvivlan över det som fattas oss (skor, läppglans, ett kg mindre på magen etc,). Och om avanstående är vårt största problem, borde inte det betyda att vi är oförskämt lyckliga och harmoniska? Jag tror det. Snart ska jag på middag hos dej ;-)
    Kram

    torsdag, oktober 27, 2005 4:10:00 em  
    Anonymous Anonym said...

    För du har ju inga designerjeans, koftor, bruna stövlar, vita linnen... men det är klart att man kan ju aldrig få för många :-) Hoppas ni hade mysig middag, hade gärna varit med!

    torsdag, oktober 27, 2005 10:37:00 em  
    Blogger Linda K said...

    Sevenjeansen = älsklingsjeansen
    Varm kofta - mååånga
    Brun gubbkofta - ja, från Filippa K
    Bruna stövlar - stövletter med spetsig tå?
    Vitt linne - Calida!
    Höstig kjol - ballong
    Svarta byxor - tighta och loosa
    wrap - jappsan, en WERA
    Vit blus - jepp
    Ingen kepa:(
    Höstkappa - svart

    Uj...ja jag blev så listasugen att jag liksom bara hängde på...

    måndag, oktober 31, 2005 2:18:00 em  
    Blogger Anna said...

    Jo, visst har jag väl egentligen det mesta av prylarna på listan... men i fel modell, fel färg, gammal och sliten eller annat. Inga designerjeans alls faktiskt - katastrof. Men visst Nathalie - klart att allt detta egentligen är ganska oviktigt. Om man kan noja och skriva långa listor om sånt här så betyder det nog att man har det ganska bra egentligen :-)Håller dock fast vid att jag bara mååååste ha ett par designerjeans... och nya stövlar (på väg med posten från LaRedoute). Och ytterligare en härlig kofta kanske - kan ju helt enkelt aldrig bli för många..

    måndag, oktober 31, 2005 2:25:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home