124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    onsdag, mars 01, 2006

    Vem stal våren?

    Men hallå, vart tog den härliga våren vägen? Usch, det är nästan värre när det snöar nu när man liksom börjat ställa in sig på vårsol och lite mer värme.

    Måste bara liksom Cherchez La Femme skriva ett litet inlägg om alla dessa gräsliga djurförsök. Finns det verkligen inget bättre sätt att utföra dessa tester?! Kände att jag var tvungen att skriva på Djurens Rätts elektroniska protestbrev emot dessa försök.

    5 Comments:

    Blogger Polly said...

    Visst undrade du över ansiktskrämen från MUS i rosa kylväskefodral? Efter att läst Cherchez La Femmes instruktioner kan jag konstatera att det innehåller nästan bara shea butter. Dvs portäppande = skippa.

    Jaha minsann... :(

    torsdag, mars 02, 2006 6:10:00 em  
    Blogger Anna said...

    Polly: TACK, vad skönt - då behöver jag alltså inte ödsla pengar på den :-) Är nyfiken på innehållet i Akademiklinikens och Ole Henriksens produkter. Tycker de verkar himla bra, men jag ska nog göra en djupare analys där..

    fredag, mars 03, 2006 10:53:00 fm  
    Anonymous Anonym said...

    Jag ska testa Dr Huschka, tänkte jag. Det verkar dessutom hyfsat prisvärt.

    Polly

    fredag, mars 03, 2006 11:51:00 fm  
    Blogger Anna said...

    Polly: Vad spännande - blir kul att höra vad du tycker om de produkterna. Funderar på att testa jag också. Är bara skraj att testa nåt nytt nu när jag äntligen fått huden lugn med min Juvena creme. Men rosenkrämen från Dr Hauschka ska ju vara grymt bra..

    fredag, mars 03, 2006 2:28:00 em  
    Blogger Polly said...

    Jag var inne i en hälsokostaffär på lunchen i dag och krämade lite på handen. Provade ansiktskrämen, den flytande i pump, och nån annan kräm, inte rosenkrämen dock. Men de kändes himla sköna, så det lutar nog åt att testa dem.
    Men först måste jag använda upp det jag redan har, jag är för snål för att slänga det... :/

    fredag, mars 03, 2006 8:59:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home