124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    onsdag, februari 22, 2006

    Carpe Diem

    Mycket mysig tjejkväll med barndomsvännerna igår. Alltid lika kul att ses och få prata med massa tjejprat. Helena - vi saknade dig så klart när du var ute på bostadsjakt och Trixie som vi alla får sakna hela det här året då hon hellre surfar än dricker vin med oss :-)
    Vi pratade lite om att ta vara på livet och att fånga dagen, något som är nog så viktigt att tänka på ibland. Genom våra mysiga kvällar tycker jag verkligen att vi njuter lite extra av livet och något av det viktigaste - vännerna! Tack för att ni finns!
    Försökte hitta den där sköna, nöjda livskänslan i morse också.... men måste erkänna att det är lite svårt att njuta av vardagen ibland när man fryser för fullt, snön vräker ner på en och man allra helst skulle vara någon helt annan stans där palmer och paraplydrinkar finns inblandade..

    4 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Låter som en toppenkväll, hade gärna varit med förstås! men vi ses väl snart igen hoppas jag.

    Tur att du har bloggen så jag kan hålla mig a jour med vad som händer när jag inte är med :-)

    onsdag, februari 22, 2006 7:55:00 em  
    Blogger Anna said...

    Vi saknade dig! Och jag saknar dig ju massor, får inte träffa dig denna vecka heller *gråter*. Men nästa vecka - hurra!

    onsdag, februari 22, 2006 9:26:00 em  
    Anonymous Anonym said...

    Det e SÅ orättvisst, dricka vin och prata en hel kväll......buhuuu.

    Jag saknar allt det, det är inte riktigt detsamma att fika med magnus, eller sitta och prata, han förstår sig inte på att det kliar i fingrarna för att shoppa att man behöver fika i 3 timmar och ligga och sola för att vara brun och fin och imponera på alla när man kommer hem.

    Ni är alla bäst. Kramar Trixie

    fredag, februari 24, 2006 4:16:00 fm  
    Blogger Anna said...

    Trixie: Jag fattar absolut. Killarna är toppen på sitt sätt - men man klarar sig inte utan tjejerna! Tjejsnack och mys är ett måste. Saknar dig massvis! Kram.

    fredag, februari 24, 2006 8:34:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home