124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    söndag, februari 19, 2006

    Frisk och nyshoppad

    Hurra! Vaknade frisk och kry i morse igen - oj, vad man ska vara glad att man får vara pigg och frisk för det mesta! Ingen lek att vara så hängig som jag var igår.
    Piggade upp mig själv lite ytterligare idag genom att promenera ner till stan med sambon på en liten shoppingrunda. Längtar helt galet mycket efter våren nu så jag kan inte låta bli att frossa i härliga vårsaker. Idag fick det bli en rosa-vit randig rugby-tröja från Peak. Blir supertjusig till svarta shorts eller byxor på golfbanan. Kan lova att det inte är billigt att ha tip-top garderob både till vardags och på golfbanan :-) Älskar snygga golfkläder nästan lika mycket som trendiga vanliga kläder.
    Ett par skor fick det också bli idag. Förbrukar minst ett par loafers per säsong, så idag shoppade jag ett par nya, vita inför våren. Längtar efter att använda dem. Hittade dem hos Wedins där jag dessutom hade 20% rabatt så de blev nästan gratis ;-)

    4 Comments:

    Blogger Linda K said...

    ja OM jag nu skulle börja spela golf (vilket jag INTE ska) skulle jag satsa vilt på snygga outfits. Och så skulle jag ha en golfbag från Mulberry :D

    söndag, februari 19, 2006 7:22:00 em  
    Blogger Anna said...

    Hi, hi, vem vill inte ha en golfbag från Mulberry :-) har fått nöja mig med en från Nike än så länge.. Högt upp på önskelistan står annars en liten väska från Burberry att hänga på bagen som jag kan ha läppglans, peggar och annat viktigt i :-)

    söndag, februari 19, 2006 7:39:00 em  
    Blogger Polly said...

    Hehe, ja golf är sannerligen ett dyrt nöje. Men kul!
    Jag köpte ett par fräna knästrumpor som jag tänkte att jag kan ha på golfbanan till sommaren..
    Fast njä, när det gäller sportprylar vill jag ha sportmärken. Ingen Mulberrybag för mig på banan, jag har en Callawy-bärbag. Döcool. ;)

    tisdag, februari 21, 2006 7:51:00 em  
    Blogger Anna said...

    Polly: Åhh, knästrumpor på banan - i gammal god stil! Att jag inte tänkt på det. Klart man måste ha :-) Kan nog inte kalla min Nikebag cool direkt - behöver nog hotta upp mig med en ny till våren.

    onsdag, februari 22, 2006 5:02:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home