124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    måndag, februari 06, 2006

    Mina shoppingmåsten inför våren

    En liten lista över vad jag bara "mååste" införskaffa inför våren:
    - Ny träningsväska (akut behov)
    - Jeans, klassiska raka
    - Söt knäkort klänning
    - Knäkort flickig kjol, gärna med tillhörande tyllaktig underkjol
    - Smal kjol modell penn eller tulpan med hög midja
    - Knästrumpor i olika färger
    - Korta skjorts
    - Skor med rund tå och kraftig klack
    - Skor med platåklack
    - Puffärmsblus
    - Vårhandväska (tips på någon snygg?) så en söt i en reklam från InWear
    - Jobb-byxor typ Filippa K
    - Nya solglasögon modell stooora
    - Smalt läderskärp
    Drömma går ju eller hur...

    2 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Åh vill också ha... Fast först måste jag köpa:
    * Nytt varmt skidunderställ
    * Nya varma skidstrumpor
    * Nya varmare skidhandskar
    * Ny varm fleecetröja eller ny skidjacka som inte är en skaljacka.

    Vi var och övningsåkte skidor i Lördags och jag frös som 17. Både om händer och fötter. Vilket var jobbigt. Och konstigt för det brukar jag ju inte göra.

    Just ja, hjälm också! Följer du med och shoppar i veckan? Du kan kanske kolla på golf-grejer eller nåt?

    måndag, februari 06, 2006 2:14:00 em  
    Blogger Anna said...

    Åhh, seriösa shoppingprylar. Ja, sånt måste man ju också shoppa ibland. Vad HÄRLIGT med skidåkning, jag är så avis på er resa så jag bara dööööör! Jag vill följa med!

    måndag, februari 06, 2006 4:37:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home