124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    onsdag, januari 25, 2006

    Skräddare någon?

    Har börjat inse att jag nog kommer ha svårt att hitta någon annan klänning än vackra Garamaj Andromeda som jag kan bli nöjd med. Alla jag provar känns liksom.... bara fel... Jag vill ju bara känna mig vacker. Funderar nu på att försöka hitta en skräddare som kan hjälpa mig, men jag vet inte hur jag ska hitta en som jag kan lita på och som kan förstå vilken typ av klänning jag vill ha till mitt bröllop. Tips någon?