124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    fredag, januari 20, 2006

    Nya klänningsäventyr

    Dagen har spenderats i Västerås med klänningsprovning i stadens alla två (!) butiker. Den ena butiken hade faktiskt en hel del fint och jag fastnade för två klänningar som var helt ok... men tyvärr inte helt perfekta. Sökandet får nog gå vidare. Blivande tärnan Emma kom förbi på förmiddagen för en fika och provning av min tärneklänning sen tidigare. Hon var söt som en liten prinsessa! Har hittat några fina klänningar som skulle kunna passa Helena och Marianne som också ska vara tärnor. Mys-pys med letande och planering.

    2 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Och den spännande jakten på drömklänningen fotsätter! Eller... har... du... redan... bestämt... dig... Bröllopsklänningar kan inte vara bara good enough!

    När får jag se "min" klänning då? Nyfiken :-) Vi kanske ska ses i V-ås på fredag istället? Ja, Jakob kommer - självklart - vad trodde du?

    Kram!

    lördag, januari 21, 2006 6:25:00 em  
    Blogger Anna said...

    Nej, fy bubblan vad svårt det är... Jakten fortsätter ju imorgon - ser fram emot att få visa dig min drömklänning. Jag är glad att du hjälper mig och stöttar mig i mitt letande. Kram!

    måndag, januari 23, 2006 4:50:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home