124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    fredag, januari 20, 2006

    Du har ett paket att hämta

    Jippi! Min beställning från H&M kom på posten igår. Gårdagskvällen kunde helt enkelt inte varit bättre - när jag kom hem efter en kort shoppingrunda på Söder (jakt efter Nars Orgasm-rouge - tyvärr slut på c/o Stockholm..) överraskade underbare sambon med lyxmiddag och presenter. Förrätten var framdukad och ett stort rött paket stod på bordet (4 st martiniglas - hurra). Insåg att jag är ganska lyckligt lottad :-) Efter härlig middag blev det klädesprovning av mina H&M prylar. Cityshortsen var helt suveränt snygga och passade perfekt. Svarta wrapen likaså. Mycket söt halterneck b-h (måste beställa en svart också), supersköna knälånga strumpor att ha under stövlarna och ett par urcoola pilotbrillor att ha i vårsolen. Oj, vad jag längtar efter vårvärmen nu.

    2 Comments:

    Blogger Linda K said...

    Nämen, fyllt år? GRATTIS!!!!

    söndag, januari 22, 2006 6:54:00 em  
    Blogger Polly said...

    Har ALLA fått sina H&M-paket utom jag?! Hrmpff.. :/

    söndag, januari 22, 2006 7:05:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home