124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    torsdag, januari 12, 2006

    Ingen klänning - ingen sömn

    Gårdagens klännings-jakt kammade dess värre noll. Förstår i nuläget inte hur jag ska kunna hitta en klänning som jag blir nöjd med när mitt hjärta är förlorat till vackra Garamaj Andromeda. Surfade vilt efter klänningar även när jag kom hem igår och lyckades bli så uppjagad att jag inte kunde sova, utan spatserade omkring i lägenheten till framåt 02 på natten. Jag skrev mentala listor halva natten över allt jag kan sälja för att få ihop pengar till klänningen:
    - Peak dunjacka grön
    - Flera olika märkesjeans
    - Sprillans Vagabond stövlar (svart mocka med hög klack)
    - Min Gant dunjacka från förra vintern.....
    .... nja, kanske inte den - blir lite kallt då. Men en väldig massa hästgrejer i superkvalitet som ligger hemma hos mor o far och väntar på att jag ska börja rida igen. Får väl köpa nya om den dagen kommer. Spekulant?

    2 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Golfprylar då? Kanske, kanske att det behövs till våren - men jag lovar inget ;-)

    fredag, januari 13, 2006 12:00:00 fm  
    Blogger Anna said...

    Hurra! Klart du ska ha golfprylar till våren ;-) Kan garanterat skramla fram lite grejer åt dig..

    fredag, januari 13, 2006 9:38:00 fm  

    Skicka en kommentar

    << Home