124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    onsdag, januari 11, 2006

    Jakten på den perfekta brudklänningen



    ... kommer fortsätta idag. Ska ut på klänningsprovning med två av mina tärnor idag och hoppas för fullt att jag ska hitta någon liten vacker sak. Känns förstås lite svårt att leta vidare när jag redan hittat den perfekta klänningen... www.garamaj.se har en helt ljuvlig klänning, se bara vad vacker den är. Sitter som gjuten dessutom, kändes som att den var sydd åt mig när jag provade den. Jaha, vad är då felet kan man undra? Priiiiiiset! Härligheten kostar en halv förmögenhet och finns bara att köpa, ej att hyra. *Suck* *Gråt* *Förtvivlan* Drömde till och med mardröm i förrgår natt om att jag köpt en annan klänning och att jag kände mig som en ful och grå mus på bröllopet. Nej, Hopp! Klart jag kommer hitta någon annan klänning som är lika perfekt. Eller..

    5 Comments:

    Blogger Linda K said...

    Åhhhh romatiiiiik! Lycka till med jakten på den perfekta klänningen :)

    onsdag, januari 11, 2006 12:20:00 em  
    Anonymous Anonym said...

    Den är urtjusig! Fast klänningen från igår är helt klart ett (mer prisvärt) alternativ! Eller... Du får nog lägga upp ett bildspel på bloggen med näst-bästa-klänningarna och låta dina bloggläsare rösta och avgöra åt dig ;-)

    torsdag, januari 12, 2006 11:14:00 fm  
    Blogger Anna said...

    Vi får ta med oss kameran nästa gång vi är ute och provar så kan vi jämföra dem sen ;-) Vi kanske ska bege oss till Garamaj och kolla in deras andra klänningar i nästa vecka? Onsdag?

    torsdag, januari 12, 2006 3:43:00 em  
    Anonymous Anonym said...

    Klänningen ser verkligen jättefin ut... jag tror dock att du kommer att hitta en lika perfekt klänning, om inte ännu finare, som dessutom inte kostar en förmögenhet. Varför skulle du inte göra det, en skönhet som du klär i allt... Jag skulle också vilja vara med och titta :-(

    måndag, januari 16, 2006 8:15:00 em  
    Blogger Anna said...

    Angelica: Vad kul att ha dig här på min lilla blogg. Ännu roligare att få prata med dig igår! Vad gullig du är - jo, jag hoppas att jag kommer hitta en fin klänning.. Hade varit toppen att ha dig med som smakråd! Hoppas vi kanske hinner ses något innan bröllopet.

    tisdag, januari 17, 2006 3:15:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home