124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    tisdag, januari 10, 2006

    I mina skor

    Efter en härlig bio-kväll gick bästa vännen hem i mina nyköpta stövlar. Har lyckats shoppa mig ett par supersnygga, bruna läderstövlar som var aningens för stora för mig och som därför skulle skickas tillbaka till butiken. De satt dock helt perfekt på H som glatt promenerade hemåt i dem. Snyggt som attan! Stöveljakten får helt enkelt fortsätta för min del.