124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    lördag, januari 14, 2006

    Omlott-lycka

    Gårdagens shoppingresultat:
    - Omlottklänning svart från Riley hos Sisters 499 kr (innebär att H&M omlotten som är beställd kan avbeställas)
    - MUS ögonskugga i Kakaw
    Hurra! Äntligen ägare till en supersnygg omlottklänning. Den är svart med lite krage och fickor över bysten. Sambon såg mycket nöjd ut när jag provade klänningen helt utan något under - hans kommentar "Wow - supersnygg, dina bröst ser.... liksom stora ut...." sa det mesta :-) Hi, hi, med mitt bystmått är det inte varje dag man få en sån kommentar så det var bara att slå till. Kvällens outfit blir alltså svarta Tigerjeans, ny omlottklänning och dimrosa långkofta från Mango inhandlad i Spanien. Till det en sotad sminkning med nya MUS skuggan.

    4 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Låter jättefint! (Lör-)dagens outfit bild önskas snarast!

    Och så kan du ju vänta lite med att avbeställa H&M-omlotten... Börjar gilla mitt nya sätt att shoppa :-)

    söndag, januari 15, 2006 8:53:00 em  
    Blogger Anna said...

    Hmm, skulle avbeställa H&M omlotten idag, men den är på gång att bli nedpackad nu så jag är försent ute. Åhh, vad synd om jag nu får två snygga klänningar :-) Eller en till åt dig kanske, Helena..

    måndag, januari 16, 2006 11:39:00 fm  
    Blogger Linda K said...

    HA HA HA!!! kul bröstkommentar! du måste visa bild ju, ehum på wrapen alltså :*)

    tisdag, januari 17, 2006 11:04:00 fm  
    Blogger Anna said...

    Hi, hi, ja bild skulle det ha blivit, men när jag väl börjat göra mig i ordning så insåg vi att vi var vrålsena så något bloggande hann jag inte med alls. Blir nästa gång.

    tisdag, januari 17, 2006 12:58:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home