124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    söndag, januari 29, 2006

    Ovanor avslöjas

    Linda har gett mig i uppdrag att avslöja mina ovanor - oj, klurigt!
    Instruktionerna lyder:
    Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Hmm, måste nog utöka mitt blogg-läsande (följer typ bara ett par stycken..).

    1. Ok, let´s go. Försöker alltid hinna med allt och alla, vill helst vara överallt samtidigt. Fullt fokus på att hinna umgås med familjen, vännerna, sambon, hinna prestera fullt på jobbet, träningen... osv. Ni hör ju - funkar inte alltid som jag vill. Stackars älsklingen blir alltför ofta nedprioriterad liksom träningen.. fy skäms på mig.

    2. Shopaholic med STORT S! Älskar att shoppa kläder, smink, krämer, hårprodukter - ja, allt som går att shoppa faktiskt.

    3. Opysslig. Vill hemskt gärna pyssla hemma, vara lite händig, fixa fina saker till mina vänner eller nära och kära, men det slutar ändå alltid med att jag köper något färdigt. Önskar att jag var en sån tjej som bakade och fixade hemma, alltid hade med mig väl genomtänkta helst egenhändigt fixade presenter och så, men det blir liksom inte av..

    4. Överbeskyddande. Oroar mig för allt och alla - jämt! Kommer nog bli världens värsta höns-mamma när den dagen kommer.

    5. Slarvar för mycket med mat och träning, önskar att jag kunde leva lika hälsosamt som jag helst vill. Blir för mycket vitt bröd, vin och andra mindre nyttiga prylar. Lovar att jag ska bättra mig..

    Har säkert många ännu värre ovanor som jag förtränger :-) Intressant att ta sig en funderare ibland. Men nu kommer problemet, läser ju inte fem andra bloggar så värst frekvent. Utmaningen till mig själv får bli att utöka mitt bloggläsande så att jag har fem stycken att utmana framöver.