124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    tisdag, januari 31, 2006

    Det nya livet

    Nu är det dax! Lite sent för nyårslöften, men nu känner jag att jag inte har något val längre. Nu får det vara nog med en massa mat som jag mår dåligt av för att inte tala om allt vin som jag mår ännu sämre av. Härmed lovar jag att bli en hälsosammare (kan man säga så..) människa som äter färre laktosprodukter, mindre glutengrejer och gör en seriös insats för att slippa ha konstant ont i magen. Max typ något glas vin till maten - inget party! Mer träning! Och därmed basta.

    3 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    hej vännen

    Nu har du valt helt fel år för att vara hälsosammare. Inser du inte hur många 30-års fester du kommer bli bjuden på = ).
    Ja ja det går säkert bra.
    Lovar att träningsteamet trixie & anna ska vara på bana igen, minst 2 dgr i veckan när jag kommer hem, kanske tom 3, det du.

    Kram kram

    torsdag, februari 02, 2006 10:46:00 em  
    Anonymous Anonym said...

    Tjejkvällar utan vin, jo det går ju det med. Jag testade ju den varianten sist som bekant ... Nyttigt nyttigt, men lite tråkigt också :-) Och undrar just hur hälsosamt det är med Cola Light egentligen...

    Tror mer på att styra upp matvanorna och komma igång med regelbunden träning och powerpromenader i friska luften. Så ska du se att du orkar med partajandet av bara farten :-)

    fredag, februari 03, 2006 10:44:00 fm  
    Blogger Anna said...

    Ha, ha, håller med om att det blir klurigt att avstå från vin och fester.. Kommer nog snart återgå till normala vanor på den fronten :-)

    fredag, februari 03, 2006 9:42:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home