124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    måndag, februari 06, 2006

    Baby-skräck och shopping-på-såren

    Var på MamaMia idag för en rutinundersökning (sånt man måste ibland) och möttes av ett helt väntrum fullt av mammor eller blivande mammor och vilsna blivande fäder. För att inte tala om bebisar. Inte nog med det - jag såg fram emot att bläddra i något härligt skvallermagasin när jag nu ändå satt där och väntade, men den enda tidning som stället erbjöd var nån Gravidtidning om att vänta barn..... full med gravida magar och tips på både det ena och andra. Hjäääääälp! Ibland blir det bara för mycket. Missförstå mig inte - gillar verkligen kompisarnas små sötnosar och pratar gärna med dem om deras graviditetproblem och annat, men ibland blir det liksom mer än jag pallar.
    Som plåster på såren promenerade jag ner till Stureplan och unnade mig lite shopping. Resultatet blev ett par supersöta korta(!) shorts från Zara som jag tänkte promenera omkring i hela våren och visa min icke-gravida rumpa och mina icke-gravida ben. Svarta och supersnygga med gubbfickor och guldknappar.