124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    söndag, februari 26, 2006

    Blanda en gnutta shopping, lite motion och mycket mys...

    ... och få den perfekta helgen!
    TACK Nathalie för en härlig söndags-förmiddag med mumsig frukost och skön promenad!

    Gårdagen spenderades med sambon ute på stan. Tror att vi hittat den perfekta ringen till bröllopet nu. En helt underbar sak - kärlek vid första ögonkastet redan första gången jag såg den. Så lyxigt att få frossa i guld och diamanter ;-)
    Lyckades också shoppa mig en mycket tjusig kostym på Filippa K. Har insett att min gamla vanliga kostym faktiskt hängt med så länge som 7 år nu, så det är dax att förnya sig. Ser fram emot många tjusiga möten under våren.

    Idag köpte jag också lite olika sidenband som jag tänkte knyta snyggt i midjan över koftan till våren. Härligt sött.

    4 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Åh, låter som en toppenhelg. Hänger gärna med och promenerar nån dag... Nu känns det ju som vååår i luften och om en månad öppnar uteserveringarna! Härligt härligt!

    Måste tipsa om en blogg också som jag ramlade in på:
    http://jolafemme.blogspot.com/2006/02/knck-koden-till-friskare-hy.html

    - verkar vara en tjej som har koll på ansiktskrämsdjungeln! Den där Dr. Hauschka kunde kanske vara ett alternativ för dig (om nu den finns att få tag på).

    Kram!

    måndag, februari 27, 2006 3:26:00 em  
    Blogger Anna said...

    Helgen var toppen! Och visst känns det som att våren börjar närma sig! Ska bli så härligt att sitta på uteservering och sippa vin snart!
    Vilken toppen-blogg, passar ju mina intressen perfekt, den måste jag absolut spara och kolla in oftare. Dr. Hauschka finns att få tag på i de flesta hälsokostbutiker och jag har kikat på de produkterna många gånger men ännu inte vågat prova. Kanske skulle göra ett försök.. Kram!

    måndag, februari 27, 2006 4:57:00 em  
    Blogger Polly said...

    Jag tog också ett skutt in på hudvårdslänken! Jättebra info, jag la upp en länk direkt! :)

    onsdag, mars 01, 2006 10:34:00 em  
    Blogger Anna said...

    Hej Polly: Ja, det fanns mycket bra info där! Bara att hem och läsa på alla creme burkarna :-)

    torsdag, mars 02, 2006 4:17:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home