124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    fredag, februari 24, 2006

    JLo goes underwear

    Kunde ju inte låta bli att springa in på Twilfit idag för att kika på de nya JLo undisarna. Men jag kan inte påstå att jag blev särskilt imponerad. Några söta prylar, men jag kunde ganska lätt motstå dem. Nästan i alla fall... hade fått ett erbjudande om 20% rabatt på valfritt plagg idag så något var jag ju så klart tvungen att shoppa för att inte gå miste om rabatten. Man vill ju inte förlora pengar, eller hur. Ett par söta rosa mini-boxers med blommor på fick det bli + rosarandiga knästrumpor... Och tre nya tesorter att njuta av i kylan + två lyxpraliner att skämma bort mig med här hemma i min ensamhet. Sambon är med grabbarna på OS-kväll så jag passar på att mysa med latte, chokladpraliner (mörk choklad med jordgubb/chili) och bloggning.. Myyys!