124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    torsdag, december 15, 2005

    Senaste fynden + LaRedoute-ilska

    Måste passa på att skriva lite om shopping o annat smått o gott... Unnade mig själv ett par nya Tiger jeans häromdagen och jag måste bara säga att deras stretchjeans modell stuprör är så jäkla nice. Så himla sköna. Har nu ett par svarta och ett par i en snygg blå tvätt (de nya). Köpte ett par Cheap Monday också bara för att de är så grymt billiga - och de är faktiskt supersköna de också. Sitter jättebra. Spanade idag in ett par andra läckerbitar på Zara med lite strass på fickorna. Måste nog testas vid tillfälle. På tisdag kommer jag få en Ginger Bread Man suitcase och en Hot Cocoa shower-allt-i-ett från Philosophy från en kompis som är på julbesök från USA, längtar, längtar. Recension kommer. Måste också nämna min önskepryl...... en fantastiskt underbar halsduk från LA Sthlm, by LennseAndell - de är helt ljuvliga, men så klart alldeles för dyyyyyra. Finns på DryLake för den som vill kika.. Funderar på att sticka en själv, eller inte.. Sist men inte minst - jag är så himla förbannad på LaRedoute. Vad är det för skit-företag rent ut sagt. Beställde ett par bruna läderstövlar för ett par månader sen som skulle komma 10 nov. Nu har de ändrat datumet fyra gånger och de skulle dykt upp idag, men icke! Vem vill ha ett par höststövlar när det blir vår..... *sur*! Skulle inte tro att jag kommer beställa något mer från dem - never, ever!