124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    tisdag, december 13, 2005

    Luciakonstaterande

    Dagen började helt toppen i perfekt Lucia-anda, men hur blev det sen.... Inget luciatåg på jobbet - surt tycker jag. Laddade för fullt för mer luciamys på kvällskvisten, men inte ens TV sände något Sankta Lucia-aktigt. Borde förstått att man skulle ha skaffat sig en särk själv för att få stämningen även på kvällen. Har insett att i min livssituation måste man nog lussa för sig själv, de mysiga luciatågen tycks vara för barnen på dagis (och såna har man ju inga än) och i skolor men också för pensionärerna såg jag på nyheterna. Såg Agda, 85, som Lucia i full flärd på pensionärshemmet - supercharmigt! Jag - avis, nej då inte alls.. Nej, nästa år ska jag antingen smyga mig in på något dagis där de kör lusse-tåg eller så får man väl ställa sig i kylan uppe på Skansen och spana in kröningen eller försöka smita in i tåget.

    2 Comments:

    Blogger Linda K said...

    Hihihi du får gärna hänga med till sonens dagis nästa år :) Ingen direkt skönsång, men attans gulligt!

    onsdag, december 14, 2005 9:34:00 fm  
    Anonymous Anonym said...

    Jag tycker att vi ordnar ett alldeles eget lucia-tåg nästa år! Serverar du lite mer glögg och lite mindre jul-te så lovar jag att sjunga också - det blir ingen skönsång och inte särskilt gulligt heller men med stor entusiasm :-)

    onsdag, december 14, 2005 3:56:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home