124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    torsdag, november 24, 2005

    Djup kontra ytligt

    Diskuterade musik, filmer och böcker på lunchen med vännen Nathalie och känner mig plötsligt både lite töntig och ganska ytlig.... Borde nog intressera mig lite mer för kulturella prylar... Brukar försöka mig på att läsa böcker emellanåt och tycker egentligen att det är fantastiskt att bli helt uppslukad av en bra bok, men på något sätt har jag helt lyckats komma bort ifrån böckernas värld. Tror att jag haft lite otur vid valet av böcker så att jag mest läst sådant som inte lyckats fånga mitt intresse. Vad gäller musik så har liksom intresset aldrig funnits där, jag gillar faktiskt mest lite töntig mainstream-musik som skvalar ur radion... Hmm, man kan ju inte vara cool på alla punkter. Film ska vi inte tala om - är vansinningt töntig när det gäller mitt val av film. Törs inte ens nämna vilka filmer jag gillar. Kunde dock konstatera att Sagan om ringen till exempel inte alls är min bag.
    Ok, vad göra.... Actionpunkt nummer 1 till mig själv - läs fler böcker. Borde nog i alla fall göra ett försök med Da Vinci koden..

    2 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Men du är ju bästis med en bibliotekarie!!! Hade tänkt fylla på vinförrådet, men det får nog bli en hög med böcker istället som tack-för-lån-av-lägenhetspresent.

    Kram Helena

    fredag, november 25, 2005 10:54:00 fm  
    Blogger Anna said...

    Hi,hi,hi - ja, just att jag har dig gör det ännu mer konstigt att jag inte är lite mer kulturell :-) Vi ses nog för lite helt enkelt, vi måste ses ännu oftare så att du kan inspirera mig till kloka tankar. Ha så mysigt i lägenheten. Kram!

    fredag, november 25, 2005 2:57:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home