124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    tisdag, november 22, 2005

    Höstrusk vers semestermys

    Hemma från en underbar vecka i Thailand med fantastisk golf och härlig värme. Massvis med mumsig thaimat och gott öl. Hade mer än gärna stannat en eller ett par veckor till i värmen, men jag känner mig oerhört lyckligt lottad som snart ska på semester igen... Nedräkning inför nästa semester direkt - bara tre och en halv arbetsdag kvar tills vi åker till Teneriffa. Oj, vad lyxigt det känns!!!
    Lite summering av Thailand först.. Mycket bra golf, spelade bättre än någonsin (en 78-runda, helt underbart) och njöt av den härliga banan. I tävlingen kom vi tvåa (i år igen..) så det får vi vara mer än nöjda med. Stranden där vi bodde, Jomtien Beach, är väl inget drömställe direkt, men eftersom det fanns mycket bra shopping, restauranger och barer i omgivningen blev semester helt perfekt ändå. Vi dåsade vid poolen när vi inte golfade och shoppade och åt gott på kvällarna.
    Är förvånad att jag inte shoppade loss mer än vad jag gjorde.
    Fick med mig följande hem:
    - Brett, flätat läderbälte som knyts ihop på höften med läderremmar
    - Shiseido ansiktskräm
    - Två vackra pashminasjalar, en till mig och en till mammsen (måste bara bestämma vilken jag ska kunna slita mig ifrån..)
    - Aromatisk olja, ljushållare och tvål ifrån Harnn (grymt härliga asiatiska spa-produkter)
    - Brun plånbok (kopia så klart... vet bara inte av vilket märke..... lite pinsamt)
    - Massvis med golfstrumpor (några äkta lacoste, andra betydligt billigare, alla supersöta)
    - Headcover i form av helgullig kossa med rosa hjärtan under fötterna (hmm, har kossor fötter..) som skulle bringa tur under golftävlingen
    - Mobilvärmare i rosa (ja, jag vet att jag är lite barnslig..)
    - Lite Body Shop produkter (billigare än hemma, men inte superbilligt)
    - Härligt bodybutter med vanilj (perfekt för soltorr hud)
    Ja, tror att det var allt. Hade kunnat shoppa hur mycket som helst, men höll mig i skinnet så att jag har lite pengar kvar till Spanien också :-)