124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    måndag, december 05, 2005

    Teneriffa - summering

    Wow vad det är härligt med semester! Jag skulle faktiskt inte ha några större problem med semester för jämnan. Teneriffa var superhärligt. En ö där det finns hur mycket som helst att göra. Vi hade helt ok väder, men drabbades tyvärr av en orkan som drog förbi de kanariska öarna andra dagen vi var där. Jag kan tala om att det blåste som bara den :-)
    Efter det blev vädret härligt igen och vi kunde sola och ha det skönt. Mycket bra golf på både Las Americas och Golf del Sur. Del Sur var mycket kuperad med djupa raviner vid sidan av hålen - spännande. Vi bodde i Los Christianos strax utanför Playa Las Americas och det var en supermysig liten stad med många bra restauranger, barer och trevlig shopping. Höll mig lite lagom i skinnet vad gäller shoppingen ändå så det blev bara:
    - Knälång kjol (grön) 11 euro
    - Kortärmad blus med lite glitter (grön) 14 euro
    - Kortärmad blus med mörka metallknappar (naturvit) 14 euro
    - Indianinspirerade stövlar 30 euro
    Hittade också mina favoritcremer ifrån Juvena (äntligen!!) så jag shoppade loss på en dag och en nattcreme. Har även provat lite Ole Henrikssen produkter som jag är lite sugen på att testa. Sambons syster som har ett dagspa säljer dem där, så jag måste nog prova lite...
    Finns många butiker kvar att utforska och många cafeer och barer att hänga i så jag skulle inte ha något emot att åka tillbaka till Teneriffa framöver. Kanske kan vara ett ställe att bo på under vintern när man blir pensionär...