124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    torsdag, december 08, 2005

    Frukt är INTE godis

    Hur kan det komma sig att alla som kan det här med hälsosamt ätande etc påstår att frukt är godis! Det är verkligen inte det! Som tur är så klarar jag mig för det mesta ganska bra utan snask, men när man väl blir godissugen då funkar inga gamla äpplen! Har drabbats av ett kraftigt godissug idag och knaprat äpplen för glatta livet, men det gör liksom ingen nytta! Jag vill ha snask! NU! Ge mig choklad, sega körsbär, salta nappar och möjligen en och annan pepparkaka så kan vi börja snacka. Det där med att leva hälsosamt nu mellan semestrar och jul går inte så där värst bra... Pepparkakor, lussebullar och glögg måndag och tisdag och både vin och öl igår.. Bara en massa j-kla trista äpplen än idag, men det blir nog ändring på det så fort jag lämnar jobbet.

    2 Comments:

    Blogger sparris said...

    Haha! Vår skolsköterska på mitt högstadium hade en sån där "frukt är godis"-plansch på sin mottagning, man begrep ju redan då att det bara var vuxenpropaganda. För är man ute efter choklad hjälper ju inget annat.

    That said så brukar jag oftast köra på frukt eller nötter till teet när jag t ex kollar på film. men jag har av någon underlig anledning tappat nästan allt mitt godissug. O_o

    onsdag, december 21, 2005 7:58:00 em  
    Blogger Anna said...

    Hej sparris :-)
    Jo, visst är det vuxenpropaganda, hi, hi. Men så här efter jul känner jag faktiskt att det är helt underbart med frukt. Trött på allt vad godis heter :-) Varar säkert i flera dagar...

    tisdag, december 27, 2005 1:03:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home