124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    torsdag, december 08, 2005

    Tentaångest

    Sitter här med lite lagom tentaångest, har fått min sista tenta på FEK-kursen jag går och det är väl bara att sätta igång. Känns i alla fall bra att jag kan relatera till uppgifterna, borde gå att svänga ihop lite svar... men alltid tungt innan man kommit igång tycker jag. Hade liksom glömt det här med tentor, men eftersom jag helt självförvållat gett mig in i detta är det väl bara att kämpa på med det. Varför ska man alltid vara så envis och dra igång en massa galna grejer som att plugga vid sidan av jobbet och allt annat det finns att stå i?

    2 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Lycka till! det går säkert jättebra - som vanligt :-)

    torsdag, december 08, 2005 2:11:00 em  
    Anonymous Anonym said...

    hihi min gryma moster kommer att få massor av rätt, om inte alla:P haha lycka till då;)

    torsdag, december 08, 2005 4:11:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home