124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    måndag, december 05, 2005

    Vardags-ångest

    Är det ok att få vardags-ångest redan innan man kliver på planet hem efter semestern? Fy fasen vad tungt det kändes att åka hem ifrån solen på Teneriffa. Känner mig vansinnigt bortskämd som fått ha två härliga semestrar inom loppet av en månad, men tror ni det gör att jag är ganska nöjd och gärna håller mig hemma nu? Neeeeeej. Mycket vill ha mer som min mamma brukar säga.. Misstänker att min vardags-ångest hänger ihop med vädret och mörkret här hemma, inte helt kul att lämna strålande sol och 30 grader för att sedan komma hem till 2 grader och hällregn. Försöker tänka på dem som inte får någon härlig solsemester alls men det hjälper inte riktigt. Tänker mest på att det är lite korkat att bo i Sverige så här års :-)
    Nej, ska nog klättra upp på vinden och hämta lite tomtar och ljusstakar och tända alla adventsljus jag kan hitta för att jobba upp en julstämning - det hoppas jag får mig lite piggare och kanske minskar min längtan tillbaka till solen.