124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    söndag, mars 05, 2006

    Slösöndag - no, no

    Skönt att vakna full av energi! Dagens aktiviteter
    - mysmorgon med blogg, VR och smarrigt te
    - spinningpass på SATS
    - baka matbröd (favvo-receptet på grovt morotsbröd)
    - göra egen musli (efter tips från kollegan E-L)
    - tvätta

    Ska tilläggas att jag typ aaaaaalllldrig bakar eller pysslar hemma, men nu känner jag mig superladdad för det. Värsta husmorsrycket!

    2 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Åh, härligt med så mycket energi!

    Själv har jag har frostat av frysen och skurat bakom tvättmaskinen i badrummet. Och pantat alla tomflaskor och burit upp resväskor + skidor på vinden. Ganska energiskt för att vara mig :-)

    Ses imorgon!

    söndag, mars 05, 2006 6:34:00 em  
    Blogger Anna said...

    Helena: Hi, hi, vilka energiknippen vi är :-) Och husliga dessutom! Jag är imponerad av oss.

    Ses imorgon - ska bli supermysigt! Kram!

    söndag, mars 05, 2006 7:51:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home