124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    söndag, mars 19, 2006

    Möt våren i Europas mesta vårstad

    Paris, Paris, Paris - here I come!

    Härliga sambon ringde mig i fredags och sa att han klurat lite på tjugotioårs-present åt mig och eftersom jag pratat så mycket om att åka någonstans nu under våren så vill han ge mig en långweekend i någon stad jag vill åka till :-O *fnittrar lyckligt*

    Vi har letat resor under helgen och nu bokat en långweekend under påskhelgen till Paris! Ser redan framför mig hur jag sitter på en uteservering i solen och sippar cafe au lait och mumsar croissanter... Längtar! Kan inte tänka mig en bättre present!

    8 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Var har du hittat de bruna stövlarna under "Mina favoriter"? Har också varit på jakt efter ett par sådana, men bara hittat stövlar med cowboy-stuk;-(

    söndag, mars 19, 2006 10:19:00 fm  
    Blogger Anna said...

    Hej Linda S: Jag har hittat dem på Nilsson på Sergelstorg i Stockholm. Riktiga favoriter!

    söndag, mars 19, 2006 7:38:00 em  
    Blogger Polly said...

    Möta våren i Paris! Kan det bli mer romantiskt?! Härligt härligt!!

    söndag, mars 19, 2006 9:06:00 em  
    Blogger Anna said...

    Polly: Ja, det ska bli superhärligt! Ser fram emot lite lyx och flärd.

    söndag, mars 19, 2006 9:17:00 em  
    Anonymous Anonym said...

    Tack! Ska genast springa och kolla om de finns kvar. Låter schysst med weekend på ett, förhoppningsvis, "vårligare" ställe än här.

    måndag, mars 20, 2006 9:29:00 fm  
    Blogger Anna said...

    Linda S: Jag såg dem för ett par veckor sen så de finns säkert kvar. Lycka till!

    måndag, mars 20, 2006 11:24:00 fm  
    Blogger Linda K said...

    aaaahh vive la france!

    måndag, mars 20, 2006 8:38:00 em  
    Blogger Anna said...

    Linda K: Ja, härligt ska det bli! Du kanske har lite romantiska Paris-tips?

    tisdag, mars 21, 2006 3:24:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home