124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    torsdag, mars 16, 2006

    Bästa botemedlet

    mot min deppighet var visst att få komma ut i solen en stund. Eftersom jag inte mår helt bra, så bestämde jag mig för att gå hem och jobba hemma på eftermiddagen. Det visade sig vara en ypperlig ide. Hann inte mer än utanför portarna för att inse -

    DET ÄR JU FAKTISKT VÅR!

    Solen värmer underbart och snön töar så smått. Inte konstigt att man blir deppig när man sitter instängd på ett trist kontor hela dagarna. Det är ju ute i solen man ska vara! Åh, vad allt känns bättre nu.

    Efter min långpromenad hemåt så ska jag nu krypa upp i nya fåtöljen med en härlig latte i min nya favoritmugg från Filippa K.. Mums!