124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    torsdag, mars 16, 2006

    Tråk-torsdag

    Nej, nu bara måste det bli vår snart. Jag är så trött på vinter och allt det kalla och grå! Jag vill ha semester! Kan inte tänka på annat än sol, bad, värme och kalla drinkar.
    Visst - jag ska ha en lång semester i maj, så det är inte ett dugg synd om mig men jag längtar så galet mycket efter semester att jag blir tokig. Visst är det ett I-landsproblem och jag är barnsligt rastlös men det gör tyvärr inte vintern lättare att uthärda :-(