124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    onsdag, mars 08, 2006

    Min sambo har PGS


    Har just insett att sambon lider av svår PGS (=PreGolfseasonSyndrom)! Han blir sur och lättirriterad varje år så här års, när våren börjar närma sig men det fortfarande är lååångt kvar till golfsäsongens början.
    Tips på botemedel någon? Försöker skämma bort honom med presenter och omvårdnad men inget tycks hjälpa, han är endast glad kortare stunder innan han återfaller i surmulenhet och muttrar om vårgräs, golfklubbor och nya puttgrepp.

    4 Comments:

    Blogger Polly said...

    Hej! Jag är sugen på "er" tävling! :) Jag var inne på golf.se, men såg inget om 2006 - är det för tidigt?
    Tänkte försöka dra med mig exmaken i lag, det vore superkul.. :)

    onsdag, mars 08, 2006 1:35:00 em  
    Blogger Anna said...

    Polly: Hi, hi "vår" tävling - vad roligt :-) Ja, det är en superkul tävling som jag absolut kan rekomendera. Tror att du kan förvänta dig info på golf.se när som helst nu, börjar bli dax för anmälan. Klart du ska dra med exmaken - ni kommer bli en farlig kombination. Du får locka honom med att det är en grymt härlig resa på spel :-)

    Vi kommer få abstinens nu när vi inte ska vara med i år.. bröllop och bröllopsresa på agendan istället. Inte fel det heller iofs.

    onsdag, mars 08, 2006 10:13:00 em  
    Blogger Polly said...

    Bröllop är absolut en fullgod ersättning! :)
    Jo, det verkar kul, jag blev riktigt sugen.. Vi har spelat en partävling tidigare, i Ärila. Då kom vi trea och vann dessutom pris för lägsta bruttoscore. Jag som aldrig tävlat i något någonsin tidigare blev så glad att jag nästan grät, haha.
    Får man fråga vad ni har för hcp-kombination..?

    torsdag, mars 09, 2006 12:27:00 em  
    Blogger Anna said...

    Polly: Visst är det kul med partävling! Jag älskar att tävla! Har alltid tävlat - men med hästar tidigare. Klart du ska köra golf.se cup - såg att finalen blir i Sydafrika i år.

    Jag har 16 i hcp och sambon 1,7 (!). Bra med en låg och en höghandicapare.

    fredag, mars 10, 2006 7:53:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home