124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    måndag, mars 13, 2006

    Önskelista påbörjad

    Vännen Nathalie kom på den brillianta idéen att jag så klart måste lägga upp en liten önskelista på bloggen så att jag kan tipsa till exempel sambon om mina önskningar inför stundande högtider så som tjugotio-årsdagen... Önskelistan följaktligen påbörjad lite smått, men den kommer att uppdateras med mer detaljer och fler önskningar efter hand. För önskningar - det är något jag är bra på ;-)

    2 Comments:

    Blogger Linda K said...

    jag tror du glömt en bayswater ;)

    tisdag, mars 14, 2006 5:03:00 em  
    Blogger Anna said...

    Linda: Ha,ha, ja just ja... klart jag måste lägga till en sån :-)

    tisdag, mars 14, 2006 6:30:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home