124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    tisdag, mars 14, 2006

    Kär, kärare, kärast!

    Efter en tung dag på jobbet åkte jag hem fast besluten att sitta och kura i soffan och vara lite ynklig. Inte direkt i toppform - trött och med lite halsont och huvudvärk.
    Strax efter mig kom sambon hem och stannade utanför dörren och tvingade mig välja en hand innan han ville komma in.... i höger hand hade han ett stort fång underbart rosa vårtulpaner och i vänster hand en strut av mina absoluta favorit-chokladpraliner från Åre choklad. Enda anledningen var att han känt på sig att jag behövde muntras upp lite.
    Kan inte annat än känna mig som världens mest lyckligt lottade tjej med en så underbar kärlek.

    Gose-sambon - jag är kärast i dig!

    4 Comments:

    Blogger Polly said...

    Men åh! Var hittar man såna karlar??

    tisdag, mars 14, 2006 8:25:00 em  
    Blogger Anna said...

    Polly: Ja, visst är han en prins. Finns att hitta på golfbanan ;-)

    tisdag, mars 14, 2006 10:14:00 em  
    Blogger Polly said...

    Hehe, det var där jag hittade sonens pappa... ;)

    onsdag, mars 15, 2006 5:13:00 em  
    Blogger Anna said...

    Polly: Du ser - det är ju där alla prinsarna finns :-) Så länge man gillar golf själv vill säga... annars kan de nog lätt förvandlas till grodor - riktiga golfgrodor ;-)

    onsdag, mars 15, 2006 5:27:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home