124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    torsdag, december 29, 2005

    Oväder = web-shopping


    Det måste vara det ruggiga snöovädret ute som får mig att bli helt shoppinggalen i längtan efter våren. H&Ms katalog damp ner i brevlådan häromdagen och alla dessa härlig vårbilder gör ju att man bara mååååste shoppa lite, eller hur?. Ett par cityshorts får det bli (189 kr) och sen lite annat smått o gott som hör våren till. För vem klarar sig utan wrapklänning (249 kr) i vår - lyssna bara på Ebba! Ett vår-måste ;-)
    Tycker sen att jag ser ut som svinto i håret efter allt möss-bärande så lite shopping på hqhair.com fick det också bli idag. Har beställt följande härliga prylar:
    - Bumble & Bumble deep treatment
    - Bed Head headrush
    - Bed Head girls toys (vem kan motstå)
    - RedKen all soft soft ends
    Oj, vad härligt mjukt och glänsande hår jag ska få... (och tom plånbok.. men det orkar jag inte tänka på - billigare än att köpa här hemma i alla fall).

    2 Comments:

    Blogger Linda K said...

    Jag slog också till på ett par svart cityshorts. Funkar ju nu också till stövlar. Jippi, kommer i slutet av januari!

    torsdag, december 29, 2005 5:13:00 em  
    Blogger Anna said...

    Härligt, härligt! Ja, visst längtar man efter dem nu. Hoppas verkligen att de är lika snygga som jag tror. Hade helst köpt ett par i varje färg :-)

    fredag, december 30, 2005 10:41:00 fm  

    Skicka en kommentar

    << Home