124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    onsdag, december 21, 2005

    För krasslig för fest :-(

    Fy bubblan vilken snuva jag åkt på. Blir förbannad på alla som springer omkring på jobbet och smittas så att man blir förkyld hela tiden. J-kla grabbar! Inte för att det direkt varit fel att ligga hemma och mysa med en kopp varmt te i ett par dagar - men idag är det julfest på jobbet och jag pallar helt enkelt inte :-( Surt som f-n! Eftersom jag arrangerar hela festen måste jag ju bara vara på plats och se till att allt funkar, men nu när alla käkat och bandet dragit igång är jag helt sänkt. Vill bara åka hem och sova! Usch vad jag avskyr att missa roliga fester! Jag vill ju vara festens party-troll nr 1.

    2 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Men stackare... och vilken trist julfest för kollegorna utan party-Anna i sitt esse :-)

    Nu är det du som tar det lugnt och laddar inför nyår. Vill inte vara med om några för-krasslig-för-nyårs-partaj-fasoner!

    Julkramar i massor!

    torsdag, december 22, 2005 4:00:00 em  
    Blogger Anna said...

    Har vilat upp mig hela helgen, så i nyår kommer jag vara i toppform! Har redan shoppat nyårs-stassen :-) Vad kul det ska bli!!! Längtar efter att träffa er.

    tisdag, december 27, 2005 11:06:00 fm  

    Skicka en kommentar

    << Home