124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    onsdag, december 28, 2005

    Rea - nej, tack


    Usch, gjorde ett försök att trängas ute på rean igår, men det blir liksom likadant varje år - jag är grymt laddad och ger mig ut men efter första butiken ger jag upp och orkar inte boxas mer. Hittade absolut nada. Nej, rea är nog inget för mig tror jag. Föredrar när det är ganska tomt i butikerna och man kan gå och strosa i egen takt.
    Misstänker också att det jag vill köpa inte direkt finns på rea. Möjligen en jacka då förstås. Vill ha en lite lite tjockare höst/tidig-vår jacka i svart. Såg några möjliga, men ingen jag fastnade för. Letar för fullt efter ett par snygga city shorts i svart och i all rea-hets igår lyckades jag shoppa ett par som inte alls sitter snyggt som jag måste masa mig tillbaka med idag. Surt! Hoppas att kompisen som jobbar på H&Ms kontor kanske har tips på såna åt mig. Såg ett par snygga på H&M Rowells som jag funderar på (på bilden i rosabeige).