124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    fredag, december 30, 2005

    Nedräkning mot det nya året

    En dag kvar till party! I år kommer det nya året firas in hemma i föräldrarnas hus med sambon, bästa vännen och hennes sambo. Ska bli väldigt mysigt! Vi planerar lite hemmagjord sushi och annat mums och mycket bubbel och goda drinkar. Partykläderna är fixade, blir en svart och vit volangkjol och en liten vit spetsblus (båda H&M) + favorit-gubbvästen uppsydd i Thailand. Till det mina nya guldskor med liten rem runt vristen (tills jag börjar vingla alltför mycket i alla fall).
    Känner jag mig och H rätt så blir det gammal nostalgi-musik och säkert lite dans på nattkröken. Hoppas att även ett annat kompispar dyker upp och partajar med oss.
    Ska bli härligt att vara hemma och mysa, insåg att det är första nyårsafton sen jag var liten som jag är hemma på fest. Hoppas på en riktigt härlig kväll.
    Gott Nytt År!

    1 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Borta bra men hemma-fest är bästa fest vet du väl... Så oj vilket nyårspartaj vi ska ha, värsta bästa liksom :-)

    /Ses imorrn kram kram helena

    fredag, december 30, 2005 5:36:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home