124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    onsdag, mars 22, 2006

    Inför-bröllopet-kväll och solbrille-test

    Har just haft en härlig kväll med planering av bröllopet med tärnor och best man.. mycket mysigt!

    Blivande tärnan Helena blev kvar på ett extra glas vin och en massa tjejprat. Vi kunde inte heller låta bli att göra som LindaK och fotografera min solglasögon-kollektion.. coolaste brillorna fick vara med på bild här:

    Vännen Helena i mina H&M pilotisar

    Jag i mina H&M pilotisar

    4 Comments:

    Anonymous Anonym said...

    Men hallå??? Frisören - I'm on my way :-)

    Och tack för en supertrevlig kväll. Som vanligt! Och för lån av sovplats (också som vanligt).

    Det är knappt jag tror det själv - men jag studsade faktiskt iväg på spinning imorse...

    torsdag, mars 23, 2006 9:04:00 fm  
    Blogger Linda K said...

    hahahahahahahahha! kul! Men, MIN Helena på DIN blogg!? ;D

    torsdag, mars 23, 2006 12:31:00 em  
    Blogger Anna said...

    Helena: Hi, hi, du är supertjusig! TACK själv, alltid lika mysigt.

    Måste säga att jag blev sjukt imponerad när du studsade iväg så där tidigt.

    Linda: The one and only :-)

    måndag, mars 27, 2006 1:48:00 em  
    Anonymous Anonym said...

    Hej Helena och Anna,

    Long time no see. Ha det så kul där ute i verkligheten!

    \\Thomas i Koper, Slovenien.

    torsdag, juni 29, 2006 3:49:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home