124-2433_IMG
  • Golf.se Cup
  • Cassiopeia
  • Tjejgolfen
  • Red Tee
  • QTee
  • Rosa armband från ÅsaHjärtaNiklas
  • Pärlarmband flerradigt från Snö
  • Parfym SJP Lovely
  • Dermalogica Sheer tint moisture
  • Nars The multiple i Copacabana
  • Lyxig bodylotion
  • Ansiktsbehandling på salong
  • Klänning
  • Handväska vit stor modell
  • Puma sneakers
  • Solglasögon med vita bågar
  • Knäkorta jeans
  • Taylor Made Rescue 5:a
  • Cleveland wedge 60grader
  • IMG_0774 Guldskor Odd-Molly tummisar Baglady-halsband Favoritväskan IMG_0769 IMG_0770

    måndag, mars 27, 2006

    Blog-paus

    Jag tror att det får bli en liten blog-paus för min del nu, det kommer möjligen bli mycket sporadiskt bloggande.

    Är hemma från jobbet med lite stress-symptom så jag ska hålla mig ifrån datorn lite ett tag.

    Vila, vila, vila får bli min paroll ett tag framöver.

    4 Comments:

    Blogger Linda K said...

    Vila och ta det lugnt. Hoppas du känner dig bättre snart!

    tisdag, mars 28, 2006 1:56:00 em  
    Blogger Polly said...

    Krya på dig! :)

    onsdag, mars 29, 2006 10:06:00 em  
    Blogger Anna said...

    Linda & Polly: TACK! Hemma och vilar. Skönt att få vila ut ordentligt och fokusera på hälsan en stund. Hoppas på att vara i form snart igen.

    torsdag, april 06, 2006 8:47:00 em  
    Anonymous Anonym said...

    hej =) såg att du hade nämnt juvena, men jag undrar vart köper man det? finns det någona affär? tacksam för svar.
    min mail är malinjensen3@hotmail.com
    skriv gärna tillbka till den
    hade gott

    fredag, juli 07, 2006 9:26:00 em  

    Skicka en kommentar

    << Home